الامل
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال 829894
ادارة المنتدي عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال 103798

الامل
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال 829894
ادارة المنتدي عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال 103798

الامل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
نرحب بكل الاعضاء الجدد معانا في المنتدي ******* نرحب بكل الزوار معانا في المنتدي وندعوهم للتسجيل بالمنتدي للاطلاع علي كافة مواضيعنا والمشاركة بارئهم في المنتدي ******* تحية خاصة وشكر خاص لروح المنتدي roro jamal******* لكل زوار المنتدي ومن يريد الاشتراك معانا اذا صادفتك اي مشكله في التسجيل نرجوا دخوا قسم شكاوي الاعضاء والزوار ومراسلتنا ******* اهلا بكم في الامل منتدي اسلامي اجتماعي ثقافي شامل ******* نتمني لكم قضاء اجمل الاوقات الادارة
مكتبة الصور
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال Empty
شارك مواضيعك المضلة علي صفحتك
تابعنا علي
Twitter Facebook Google Plus
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
»  كوليكشن ديكورات مطابخ 2015
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال I_icon_minitimeالإثنين أبريل 20, 2015 8:41 am من طرف نيكيتا

» توكيل ثلاجات هيتاشى 01280411241-صيانة هيتاشى 01150063755
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 24, 2014 2:20 pm من طرف semsem85

» صيانة سانيو 01150063755-توكيل سانيو فى مصر 01280411241
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 23, 2014 8:22 pm من طرف semsem85

» راق لي فهل راق لك ؟؟!!
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال I_icon_minitimeالخميس يونيو 26, 2014 9:19 pm من طرف سندباد البحار

» أبو هريرة ( ذاكرة عصر الوحي )
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال I_icon_minitimeالخميس يونيو 26, 2014 9:15 pm من طرف القلب الشجاع

» تهنئة بشهر رمضان الكريم
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال I_icon_minitimeالخميس يونيو 26, 2014 9:01 pm من طرف القلب الشجاع

» مزاجك من طعامك
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال I_icon_minitimeالخميس أبريل 17, 2014 4:36 pm من طرف عايدة رياض

» ترحيب حار بالعضوة عايدة رياض
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال I_icon_minitimeالخميس مارس 20, 2014 10:09 am من طرف القلب الشجاع

» ما أكثر القرود وما أقل الأسود!
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال I_icon_minitimeالجمعة مارس 14, 2014 9:15 am من طرف سندباد البحار

المواضيع الأكثر شعبية
كيفية مص القضيب للزوج
شرح وافي عن الالعاب الزوجية بالصور
انواع فرج المراة مع الشرح بالصور - انواع المهبل بالصور
احدث صور غشاء بكارة مفتوح
حبيت اجمع كل ما يخص البنات والستات
سيرة المصطفي صلي الله عليه وسلم ...( كاملة )
ردود جميله على المنشورات
صور عتــــــــــــــــــــــــــــــــــاب
صور صالونات كلاسيك ومذهب
صور جماع الزوجين , طرق الجماع الجيدة
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
الصحف العالمية
New Page 1

القدس

الأيام

الاقتصاديه

اليوم

الشرق الاوسط

cnn

bbc

اخبار الخليج

العربيه

البيان

الجزيرة

المدينة

الرياض

الوطن

عكاظ

الوطن

الرايه

سيدتي

سحابة الكلمات الدلالية
منع النسخ
عدد زوار المنتدي

.: عدد زوار المنتدى :.

,,,,,,,,,

widgets
منع نسخ الصور

عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
القلب الشجاع
.
.
القلب الشجاع

اوسمتي
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال Sasa

المزاج المزاج : مداري
عضويتي : 1
الساعة الان :

مُساهمةموضوع: عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال   عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال I_icon_minitimeالسبت يوليو 06, 2013 1:49 pm

قصة حقيقه ترويها صاحبة القصة منقول

انا هاحكيلكم حكيتى للعبره مش اكتر ارجو انكم مش تكونوا قاسيين عليه لانى اخدت عقابى واكتر
انا دلوقتى عندى 33 سنه اتجوزت وانا عندى 24 سنه لشاب محترم جدا واخلاقه عاليه وكان عنده اخ متجوز من 10 سنين ومكنش عنده اولاد وكان مراته محترمه وحنونه جدا
انا اول ماتجوزت حملت علطول وكانت مرات اخو جوزى تطلعى شقتى وتساعدنى اول 3 شهور وتعملى كل حاجه فى الشقه بس انا كنت بتعمد اغيظها بحملى جدا واتصنع التعب قدامها اجيب لبس للبيبى واقعد افرجها عليها لكن هى للامانه كانت بتكون فرحانه وتقولى ربنا يتممملك على خير
حماتى كانت بتحبها جدا اكتر منى بكتير وفى يوم كنا عند حماتى تحت وانا فى الشهر السابع وانا وهى فى المطبخ وهى غصب عنى خبطتنى قمت مخبوطه فى بطنى وقومت الدنيا عليها وهى تحلق مش قصدها وانا اقول هى متغاظه منى عشان انا حامل ومتجوزه بعدها 
جوزها اخدها وفضل يعتذرلى وانا فضلت اعاير فيها وابهدلها 
والحمد لله جبت *** ابنى ربنا يحميه ويخلهولى بعد ولاده ابنى بفتره 6 شهر كانت قاعده مع ابنى ووقع من ايديها لكن ربنا ستر انا معدتشس الموضوع وقوات انها عاوزه ابنى يموت وهى قاصده توقعه وانى كذا مره ادخل والاقيها مسكها بطريقه غريبه وحماتى اقتنعت بكلامى وسودنا عشتها على الاخر انا وهى حتى جوزها بدا يتاثر بكلامى وروحنا لشيخ وقال ان حد عملى عمل وطبعا مكنش فى غيرها حماتى وانا اقنعنا جوزها انه يطلقها لانها بتبين عاتقي اللهمبتظهر قدامنا ملاك
لكن هو كان متمسك بيها جدااااااااااااااا خليته يتعرف على بنت خالتى وهى كانت انسه عندها 30 سه وفعلا اقنعته انا وحماتى انه يتجوزها ويسيب مراته على ذمته بس تقعد فى بيت اهلها هى رضيت ووافقت عشان يجيب اولاد
بنت خالتى بقيت حامل واحنا قولناله يطلقها وتاخد حقوقها وهو يعيش مع مراته وابنه طلقها واديله حقوقها بس واحنا موجودين ساعه الطلاق هى ومامتها وباباها قالولى منك لله وحسبى الله ونعم الوكيل دى دعوه مظلوم
اخدت الموضوع ورميته وعيشت سعيده لكن مش كتير سنه وربنا علمنى درس عمرى اكتشفت انى مريضه بسرطان الرحم وكان لازم اسئصاله وطبعا كما تدين تدان بقيت انا الوحشه وجوزى كان لازم يعيش حياته مع واحده مش مريضه وسليمه بعد سنه من مرضى جوزى طلقنى ورجعت بيتى انا وابنى الحمد لله انى شفيت من المرض وعندى ابنى ** لكن فى النهايه عايشه بذنب كبير ذنبها انا بقيت عقيمه ومطلقه لكن هى اتجوزت انسان ماشاء الله عليه الكل غنى جدا وكمان عندها منه ولدين تؤام دلوقتى 
انا حكتلكم عشان تاخدوا عظه مش اكتر 

https://el-aml.ahlamontada.com
roro jamal
أميرة المنتدي
أميرة المنتدي
roro jamal

اوسمتي
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال S

عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال Mm

عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال W

عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال A

المزاج المزاج : سعيد
عضويتي : 2
الساعة الان :

مُساهمةموضوع: رد: عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال   عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال I_icon_minitimeالأحد يوليو 07, 2013 7:44 pm

عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال Images?q=tbn:ANd9GcR0swOvo7sGNTx47RaKty2nUKTNTvGVNnQisaYi27LSLZdCXx9B
القلب الشجاع
.
.
القلب الشجاع

اوسمتي
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال Sasa

المزاج المزاج : مداري
عضويتي : 1
الساعة الان :

مُساهمةموضوع: رد: عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال   عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال I_icon_minitimeالأحد يوليو 07, 2013 8:32 pm

عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال Thanks150%20(20)
https://el-aml.ahlamontada.com
قتلني حبي
عضو مجتهد
عضو مجتهد
قتلني حبي

اوسمتي
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال N4hr_111

عضويتي : 10
الساعة الان :

مُساهمةموضوع: رد: عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال   عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال I_icon_minitimeالإثنين يوليو 08, 2013 7:17 am

عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال Images?q=tbn:ANd9GcSro2DwoIDaQ8b7iwO8xesG7YaK_LhRnjbAAEmri_rmBBWaBvVsWg
زهرة الحياة
مشرف القسم
مشرف القسم
زهرة الحياة

اوسمتي
عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال N4hr_111

عضويتي : 37
الساعة الان :

مُساهمةموضوع: رد: عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال   عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال I_icon_minitimeالأحد يوليو 21, 2013 12:56 pm

عقيمه وانا احسن منك وبجيب عيال 990620180

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» دمعتى وحظى .. وانا .